GAMLA BILDER PÅ MIG!

Hej därute, idag så var jag till min mamma och hälsade på. Jag blev bjuden på fika och sedan så gick vi en promenad. När vi kom hem så tittade vi i gamla album och då fotade jag de här gamla bilderna på mig. Håll till godo. Då kör vi:
Liten och uppnosig.
Bilder från min första lägenhet.
Jag tyckte så mycket om min första soffa. Tyckte att det var så fina färger.'
Vilse och rädd i en skog i Dalarna. ( ha, ha). Passade på att fota lite bilder idag när vi promenerade också, ok jag vet att det blev mycket bilder av mig, men strunt samma.
. Jag var bjuden på fest hos några arbetskollegor igår kväll. Men jag orkade inte. Dels fick jag ett tråkigt besked av chefen på morgonen som gjorde att jag gick omkring som en zoombie på förmiddagen när jag gick till vårdtagarna. Sedan så bröt äntligen min förkylning ut med frossa och halsont samt allmän sjukdomskänsla, har det idag också så jag stannade hemma.Imorgon så ska jag bara vara hemma och kurera mig. Ha det gott och tack alla ni som skrivit kommentarer, det var trevligt. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0