SHOPPINGRUNDA MED MAMMA!

Hej därute, idag så kom mamma vid 11, och då fikade vi hemmagjorda pepparkakor och äppelkaka som mamma har bakat. Sedan så promenerade vi till stan, och då gick vi först in på Röda Korset och där fick jag syn på 3 fina krukor som jag passade på att köpa. De har ganska mycket att titta på där. Sedan så gick vi bland annat på Fritz Olsson där jag köpte mig en berlock till mitt silverhalsband. Sedan passade jag på att handla rengöringsvätska till silver. När vi kom hem från stan så satt vi en stund och pratade och sedan så gick vi och beställde oss en pizza var, det blev samma som förra gången. Önskar er en fortsatt trevlig helg. Kommer att läsa bloggar imorgon. See You!
Försökte rita av en julprydnad som jag har hemma i veckan.
Berlocken som jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0