PIZZA!

Hej därute, igår kväll sjöng jag med kören på kvällen,och samåkte med en av körmedlemmarna. Det var en vacker afton, med vacker solnedgång. Riktigt mysigt faktiskt, medan jag stod och väntade på att bli hämtad. Mina svarta skor och min raka grå klänning hade jag på mig. Vi sjöng och jag kunde klara av sångerna fram till de 2 sista. Då var jag tvungen att vara tyst för att behålla rösten. När vi gick därifrån hade det plötsligt blivit minusgrader och blixthalka. Så vi gick som pingviner i en pingvin koloni på väg till bilarna. När jag i morse vaknade ( skulle börja 17), så steg jag upp vid 06:20 för jag tänkte att om de ringde från jobbet och frågade om jag kunde tänka mig att jobba 7 till 12 istället så skulle jag vara i det närmaste färdig för avfärd. Jag passade på att koka fisk till mina katter och precis när jag hade satt mig ner så ringde de från jobbet. Jodå, jag kunde tänka mig att komma så fort som möjligt. När jag klev ut var det lite isigt på asfalten och det hade skett lite olyckor kvällen innan pga halkan så jag gick väldigt försiktigt. Sedan när jag slutade 12 så gick jag bara hem och sedan gick jag och köpte lite mat till katterna och en pizza. Min favorit blev det i familjestorlek, så nu har jag fått flera matlådor med färdig pizza. Imorgon från 24 ska mina katter vara fastandes för att bli sövda på torsdag morgon och skrapa tandsten. Det brukar inte vara några problem att söva mina katter, men det känns ändå lite pirrigt.Min mamma kommer och hämtar mig på morgonen och så åker vi så vi är där i god tid, det tar ungefär 1/2 timme att köra dit.De ska behandlas i Gammelstad, de är duktiga och erfarna där så jag känner mig trygg. Här kommer lite bilder från de gångna dagarna. Ha det så gott alla. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0