LÅNGPROMENAD I VACKERT HÖSTVÄDER!

Hej därute, efter jobbet idag så gick jag till Djurmagazinet som ligger en bra bit bort. Vädret var kallt men vackert. Sedan så har jag tagit mig ett fotbad. Ikväll så ska jag nog se Efterlyst, tycker att Hasse Aro är så bra och imorgon efter jobbet så ska jag gå och shoppa lite på stan. Här kommer lite bilder på produkter som jag tycker är bra att använda mig av. See You!
Apoliva fotbad men också duschcreme tycker jag om. Fotsalvan är väldigt dryg men gjord på bland annat bivax som de tillsatt olika dofter av örter. Är jätteeffektiv för fötterna.
På vägen hem från djuraffären behövde jag ju lite nödproviant.
Denna flaska med karbinhake har kommunen varit generös och bjudit oss på som man kan fylla med vatten.
Lite blåmögelost på smörgåsen på morgonen piffar upp.
Avslappnad kisse nummer 1
Avslappnad kisse nummer 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0