INTRESSANT FREDAG OCH HELG!

Hej därute, i fredags efter jag hade slutat så gick jag och lunchade på Le Croissant, där åt jag en god varm smörgås och en god cheesecake med passionsfrukt till efterrätt. Efter det så gick jag förbi LEKIA och tittade vad de hade. Är fortfarande lite barnslig och tycker att det är intressant att gå i leksaksbutiker och titta. Där hittade jag till min stora lycka figuriner på Lady och Lufsen, så jag lade undan de och sa att jag skulle återkomma om en timme och köpa de. Jodå, det gick bra sa den trevliga killen i kassan. Mindre trevligt var det som inträffade på vägen hem. När jag gick där i godan ro och lycklig över mitt kommande köp, så sa det splash, det hade nämligen ösregnat tidigare på morgonen. Jag blev formligen ner duschad och blöt från skorna upp till hjässan av en stor ponke med stooor bil som glatt körde ner i en jättepöl nära där jag gick. Nåja, jag sa högt för mig själv- Tack för det skitstövel, och gick sedan hem för att byta jacka iallafall. ( Tur ibland att man har sina arbetskläder när man är ute, de är bra till mycket).Sedan gick jag ut på stan för att köpa mig presenter till mor.
Lady och Lufsen Gick in på Kapp- Ahl och där hittade jag 2 par vantar, 1 par blåa jeans( för det behövde jag) samt 2 nattlinnen. Lägger ut bilden på vantarna nästa inlägg. Gick sedan också förbi sy affären och köpte mig ett måttband samt sytråd för att kunna lägga upp mina jeans.
Annars så har helgen förflutit lugnt och igår så hade jag tvättstugan, och idag är jag bara hemma och löser korsord och umgås med katterna.
Ikväll så ska jag titta på Allt för Sverige det tycker jag är ett bra program, de ska visst åka upp till Älvsbyn i det här avsnittet.Ha det gott alla, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0