JULPYNT!

Hej därute, i veckan så har jag tagit fram julsakerna, men inte julgranen. Det känner jag är för tidigt. I går så skulle jag ha uppträtt med kören och Roger Pontare i kyrkan men jag var på planeringsdag hela dagen. Då kände jag att jag att jag ville ta det lugnt när jag kom hem. Men jag var med kören i tankarna vid 19:00. Imorgon kommer min mor hit och då så ska vi gå en sväng på stan, för jag ska köpa en ljusstake samt julgransljus och eltejp. Sedan så klippte jag mig i onsdags och har sparat ut lite längre hår. Är ledig 3 dagar nu så det blir skönt. Har tyvärr inte några intressanta bilder att lägga ut, men så blir det ibland. Önskar er alla en trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0