HÅRD BETTSKENA OCH SKÖN LÅNGLEDIGHET!

Hej därute, idag är det strålande sol ute och bara någon minusgrad. Var förbi tandläkaren och fick en hård bettskena som jag ska använda på natten. När jag anmälde mig i receptionen så sa receptionisten att jag var så rödblommig och fin. Jag brukar bli det när det är kallt ute, jag blev glad och tackade för komplimangen. I lördags så var jag och mamma till Dollar Store och där köpte jag lite julkort som jag ska skicka och sedan köpte jag lite större julkort som jag tänker sätta upp lite överallt i lägenheten. Sedan så köpte jag tvålar, och sedan så gick vi till Återvinningen, där köpte jag mig en ny bordslampa till sovrummet eftersom den andra gick sönder. Sedan så köpte jag mig en lite större Gustav, så nu har jag både en liten och en stor Gustav. Hittade även en fin kakburk där man kan förvara mycket trevligt i om man vill, exempelvis julgodis. När jag bodde i Stockholm så var jag en gång på gröna lund och där hade man chansen att vinna en stoooor Gustav, men jag lyckades inte med det tyvärr. Lycklig den som fick det mjukdjuret. Annars så har jag bara tagit det lugnt. Jobbar nu till helgen och sedan så är jag ledig fredag. Har inte lärt mig det nya schemat ännu. Här kommer bilder från helgen, glömde att fota vykorten men jag får lägga ut de nästa gång. Ha en fortsatt skön dag. See You!
Lampan avger ett mysigt sken, tyckte att den passade bra till jultomten i blått.
Mår man skönt så gör man, en riktig livsnjutare.
Fruktfatet fylld till brädden med nyttigt godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0