VARMT!

Hej därute, igår så var jag med min mor och köpte blommor och allt som hör till. Jag köpte 2 tagetes och 2 petunior. Sedan köpte jag en extra blomlåda för att plantera salladen som jag hade fått i present. I morse gick jag ut på balkongen och knipsade av några blad till frukosten. Katterna såg att jag hade hängt upp blomlådorna när de ville ut i morse. Igår hade tydligen Boden och en annan stad i Norrbotten varmast i landet. I morse var jag ute en timme med Lufsen, han ville gå in själv. Sedan gick han och lade sig och somnade några timmar. Just nu är de loj för det är för varmt ute, jag kör med bordsfläkt. Till lunch åt jag fiskpinnar, potatis och hemmagjord spenatstuvning. Det var så gott. Imorgon så åker jag över dagen till Skellefteå, min kompis ska möta upp mig i stan så ska vi gå och shoppa och fika eller äta någonstans. Det blir jätteroligt. Jag längtar verkligen.Önskar er alla en skön dag. See You!
Det är semester när:
man kan gå ut i nattlinnet på morgonen och hämta pålägg till frukostsmörgåsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0