VIRUS!

Hej därute, i veckan så hade jag främmande av mina släktingar här på julfika. Det blev mycket lyckat. Jag bjöd de på mycket gott efter fikat. Det var uppskattat. I helgen var det tänkt att jag skulle jobba, men jag har haft herpes som brutit ut med feber och förkylning som följd. Jag har ändå gått och jobbat i veckan fast jag har känt mig sjuk. Men i fredags var jag så pass dålig att jag valde att stanna hemma och kurera mig. På fredag så låg jag nästan hela dagen. I fredags morse när jag drog upp persiennerna såg jag planeten Venus. Den lös väldigt starkt. Det var vackert. Vädret ha legat på - 20 grader hela veckan, men nästa vecka så hade de lovat varmare. Imorgon så är det ju precis 1 vecka kvar till julafton, då så skall jag fira den med de som var hos mig i veckan på julfika. Önskar er alla en trevlig söndag. Och tack alla för era kommentarer. Det känns roligt. See You!
Lady under granen innan främmandet dök upp.
Tilltugg efter fikat.
Lite presenter som jag fick av främmandet.
Planeten Venus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0