TORSK MED INGEFÄRA OCH CITRON!

Hej därute, i helgen tog jag upp julgranen och julgranspyntet efter att jag och mamma hade varit på stan så jag fick köpa mig en ljusstake samt julgrans belysning. Katterna tyckte att det var väldigt intressant.
Så här blev resultatet. Sedan så gjorde jag färdiga matlådor under helgen. Bland annat torsk med ingefära och citron, här kommer receptet: 1 torskpaket ( fryst) 1 msk inlagd ingefära 1 burk champinjoner 2 pressade vitlöksklyftor salt peppar 4 ostskivor VITSÅS! 2 dl mellanmjök 1 msk pressad citron salt peppar Gör så här: Lägg torsken i en smord eldfast ugnsform salta och peppra. Lägg inlagd ingefära över torsken. Häll champinjoner samt pressad vitlök över. Gör vitsåsen och häll citron i såsen och smaka av med salt och peppar.Häll såsen över fisken. Avsluta med att lägga ostskivor över. In i ugnen i 1 timme, mellersta falsen i 225 grader.Servera med ris eller bandspagetti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0