STATSRESA!

Hej därute, igår så åkte jag till Luleå och tog en fika med mor. Vi var även in på Gilla- butiken i Luleå, och oj vad mycket saker de hade. Köpte band som jag gjorde små rosetter av som jag satte på paketen som mina gäster ska få på onsdag. Sedan så köpte jag 2 vackra julpåsar som jag har framme som prydnad. Vi gick och fikade på Börje Ohlssons konditori, där åt jag en god toast med kaffe och en godbit efteråt. Köpte även 2 tesorter. När jag stod i kön så hörde jag en röst som sa min mammas namn, då var det min kompis som var med mig och tittade på stjärnorna i stjärnkikaren. Innan jag gick till bussen och skulle åka hem så gick vi in i en butik och där köpte jag mer vackra pumlor till granen. Expediten var väldigt trevlig och skämtsam. När jag kom hem gjorde jag färdigt paketen och sedan så satt jag och mös framför TV:n. Såg bland annat Christer Lindarws avskedsshow, den var bra. Idag så har jag varit på stan och handlat inför onsdag och på tisdag blir personalen bjuden på jullunch på jobbet, jul buffée. Det brukar vara gott. Imorgon så ska jag sjunga med kören. Önskar er en fortsatt trevlig dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0