JULAFTON!

Hej därute. Hoppas att ni alla haft en trevlig jul. Själv så har jag firat den med nära och kära ute på landet. Det var strålande sol på vägen dit och kallt. En ren sprang över vägen strax innan vi var framme.Det bjöds på glögg och god mat. Fick träffa både kusiner och kusinbarn. Det var jättetrevligt.
En mystisk trappa, undrar om tomten bor där.
Det såg så mysigt ut när man kom dit. Kom hem sent och sedan var det bara att gå upp 5 och jobba 7 till 17. Idag så är jag ledig för jag jobbar helgen. Har haft det mysigt och gjort 2 långpannor med pizza samt torsk i ugnen med ingefära och vitlök. Igår så gick jag och köpte mig en fotpall på Jysk för jag sitter inte skönt i min bäddsoffa, den börjar vara sliten. Gissa om katterna slogs om pallen i början. Avslutar med lite fina bilder på Lady. Ha det gott. See You!
O, Helga Natt!
Min nyinköpta fotpall med Lady på. Hon ingick inte i priset ändå var det rabatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0