TREVLIG FÖDELSEDAG OCH SKYFALL!

Hej därute, igår kom min mamma och moster och gratulerade mig på födelsedagen. Jag jobbade först 7 till 12 och sedan åkte jag hem och duschade. Efter någon timme kom min mamma och hade med sig 2 fina blommor och lite annat. Jag fick även kort från mina mostrar. En av de gav mig fotsalva som jag så väl behöver till mina fötter. På kvällen kom det världens skyfall, jag filmade det, det var häftigt. Imorgon och på söndag jobbar jag för jag har bytt arbetshelg. Det innebär att jag kommer att vara ledig nästa helg då jag skulle ha jobbat egentligen. Idag är det mulet och svalare. Skönt tycker jag. Hoppas att ni får en trevlig helg. See you!

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis i efterskott! Ha det bra!

Svar: Tack Eva för gratulationen.
Annika

2018-08-05 @ 09:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0