STJÄRNKIKARE!

Hej därute, igår fick jag lön. Då steg jag upp vid fem för att betala räkningar. Sedan storstädade jag lägenheten.Efter det så gick jag och handlade lite mat. Köpte bland annat hem färdig sallad, dom man mixar själv. Det är så gott. Brukar köpa gröna bönor i lag och kyckling fileer, fetaost och annat gott. Sen så gick jag in på Astro Sweden och beställde hem en stjärnkikare för nybörjare. Det ska bli väldigt trevligt att senare stå och titta på stjärnorna från min balkong. Har alltid varit intresserad av rymden sedan jag var liten. Med detta okulär ska man kunna se både saturnus, några av Jupiters månar samt kratrar på månen. Det följer även med ett häfte där man får lite tips och råd. Ska lägga ut lite bilder på den sedan när den kommer. Nu ska jag jobba 13 till 22, sedan blir det natti natti när man kommer hem. Önskar er alla en trevlig dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0