MARÄNGSWISS OCH NOSTALGI!

Hej därute, har varit hos min mor idag i hennes lägenhet. Jag köpte hem grillad kyckling och potatissallad och bryggde mig en mugg med starkt gott kaffe. Sedan satte jag mig ner och började titta i ett gammalt album från 1980 och framåt. Tog och fotade några av bilderna och tänker lägga ut de här. Igår var min mor hos mig en stund och sedan hade jag tvättstuga. Jag jobbade ju förra helgen då jag skulle ha varit ledig så nu är jag ledig imorgon också. Det var så skönt att jobba kväll på fredag och veta att jag kunde få sova ut igår. Önskar er en fortsatt trevlig kväll. See You!
Jag 10 år.
Åkerbärsplockning
Min första katt. Hon blev 17 år. Och levde tills jag fick min första lägenhet.
Rönnerdahl han skuttar med ett skratt ur sin säng. Där blåste det kallt på midsommarafton.
Nu har vi ljus här i vårt hus, julen är kommen hopp tra la la la....
Hjäälp!!!
Hjulsta där jag bodde några år.
Där hade jag fyllt 10 år.
Har man ingen häst får man bygg en istället. Min fantasi var det inte fel på när jag var liten. Avslutar inlägget med min hemmagjorda marängswiss som jag gjorde bums när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0