DECKARE!

Hej därute, idag så har jag varit hos en vän och lånat lite deckare, känner för att grotta ner mig med en god bok imorgon om det fortsätter regna som det gör idag. Har jobbat till 12 och imorgon är jag som sagt var ledig för att sedan jobba helgen. Nåja, på fredag får man ju löning. Har gjort bort att dammsuga i eftermiddag och kan nu bara njuta av ett gott nybryggt te. När jag läst bloggar så verkar det regna i hela Sverige. Hoppas att ni alla får en skön kväll med era nära och kära.Imorgon så ska jag läsa spegeln sprack från kant till kant. Har hört talas om den boken men har inte läst den. Skulle så gärna vilja åka till engelska landsbygden med alla gröna kullar.Älskar att följa serier från England, har ju varit i London en gång. Sköt om er, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0