TREVLIG RESA!

Hej därute, i torsdags åkte jag iväg till Skellefteå, där blev jag mött av min kompis man. Det var snöblandat regn hela dagen, och jag var blöt om skorna, men det gjorde ingenting. Väl där så tände min kompis en brasa i spisen. Det knastrade så mysigt. Sedan åt vi tacos och såg en film med Sandra Bullock. På lördag så gick vi en långpromenad i Skelleftehamn. Vi gick in i en butik som sålde jackor, ganska dyra,men jag hade tur och hittade en till överkomligt pris. Till den så köpte jag en halsduk som matchade. På kvällen åt vi hamburgare som kompisens man hade grillat ute. Vi hade även stekt bacon och dressing och grönsaker. Det var mums. Senare på kvällen kom min kompis mamma förbi och vi satt och pratade en bra stund. Igår så åkte jag hem, men tog en senare buss och då gick jag och min kompis och handlade en mössa till mig som passade jackan och halsduken i stan. Vi åt på ett fik och satt och pratade en stund innan hon följde mig till bussen. Det ösregnade, och när bussen kom så var det så fullt på bussen att  några inte fick plats. De blev tvungen att ta in en extra buss. Jag satte mig bredvid en kvinna, och hon pratade om allt med mig tills jag var framme i Luleå så tiden gick fort. Idag så har jag gjort lite färdiga matportioner. Imorgon börjar en ny arbetsvecka, hoppas att ni också har haft en trevlig helg. See You!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0