BAMBI PÅ HAL IS!

Hej därute,igår då jag jobbade delad tur så var det blixthalka, regn ovanpå is är inte någon bra kombination. Jag fick bland annat hålla fast mig i broräcket när jag skulle gå till lokalen, det var nämligen nedförsbacke. Sanden som låg där hjälpte föga. Jag hade broddar på mig men ändå. Eftersom jag för drygt 4 år sedan ådrog mig en kraftig hjärnskakning och en spricka i skallbenet så har jag väldig respekt för att falla och slå bakhuvudet som jag gjorde då. Jag fick hjälp av en arbetskollega som tog mig i handen. Nåja, dagen blev ju till ända som tur var, men jag var dyblöt om arbetsjackan när jag kom hem. I helgen så har det varit mycket tända ljus på kyrkogården nära mig, det har varit vackert. Imorse sov jag ut och sedan så gick jag till min närbutik och köpte ingredienser till eget godis, bland annat marsipankulor doppat i choklad och krossad mandel,samt polkagrisar övertäckt av choklad.
 
Nu ska jag lägga mig en stund och vila, sedan så ska jag sjunga med kören igen. De uppträdde i helgen men då jobbade jag ju. Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll. See You!
 
En fetapizza som jag unnade mig  till lunch och så god den var.
Mysstund på mammas morgonrock.
chokladgodis.
Försök till att göra marsipangrishuvuden, nåja träning ger färdighet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0