SYNING SAMT TVÄTTSTUGA MED SÅNG!

Hej därute. Igår så gick jag först till COOP och inhandlade lite nödtorft och sedan så bestämde jag mig för att åka och hälsa på min mamma en stund. Där blev jag bjuden på hembakade baugetter samt kycklinggratäng med rabarberkräm till efterrätt. Idag så har jag sytt mycket på min tavla. Jag har tvättstuga samt körsång ikväll. Vädret är mulet men det är skönt ändå. Här kommer lite bilder från i helgen bland annat. Ha det så gott. See You!
 
Lite gott måste man ju unna sig när man är ledig.
Utsikt från mitt köksfönster i helgen
 
 
Det här är min plats inte din
Ska vi göra upp om saken
Ok
Vad gör man inte för att få bästa platsen.
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad mysigt! <3 Kramis

2017-03-13 @ 13:36:40
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0