SHOPPING!

Hej därute. Har varit på stan i Luleå idag i 4 timmar och känner mig helt slut. Lufsen mår inte bra idag, jag vet inte vad det är med honom. Men han får vara ifred. Han har ätit iallafall men sedan började han hosta. Nu har han gått och lagt sig igen. Det har varit mulet men varmt och slaskigt. Var och åt med mamma på en bra restaurang som serverade bufee´. Killen servade oss efteråt med te och kaffe, och menade på att när han ändå hade tid över så kunde han ju bjuda oss. Det tyckte jag var service. Sedan så sprang vi på smedjan och tittade på hemtex. Då kom jag på ide´n att titta på gardinstänger till vardagsrummet, de är ju så böjda för att det saknas fäste där uppe.
Då hade de så att man kan montera fast på de gamla skenorna och sätta en stång som blir spikrak utan att man behöver borra. Det tyckte jag var väldigt praktiskt. Vi var även på röda korset nere vid södra hamn och såg på gardinlängder . Sedan har jag inhandlat lite gott till ikväll. Nu så ska jag bara softa i soffan och äta gott och vila.
Ha en trevlig kväll. See You!
 

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg ♡

Så roligt! fin katt!

2017-03-14 @ 19:59:02
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Hoppas lufsen kryar på sig!

låter som en trevlig tur med din mamma

2017-03-14 @ 20:07:56
URL: http://daysbyjohanna.blogg.se
Postat av: Eva

Hoppas Lufsen blir bra igen. Inte bra med hosta, du får ge akt och hålla koll, min ena katt började med en slags hosta som höll i sig, visade sig vara astma, så håll uppsikt. Hoppas det bara var något tillfälligt. Fina bilder från förra inlägget med fajten om bästa platsen! :)

2017-03-15 @ 00:23:36
Postat av: MartinaOlsson

sv; oj det var inte dåligt! det måste du ha lagt ner mycket tid på? :)

2017-03-15 @ 11:01:24
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0