SJUK!

Hej därute, i fredags när jag skulle jobba helg så blev jag jättehängig och förkyld, men bestämde mig för att ändå gå och jobba. Sedan jobbade jag lördag också, då gick jag på lunchen och åt en god cappricosa på Oregano med min arbetskollega eftersom det var sista helgen som vi skulle jobba ihop innan jag byter grupp. Men igår var jag så dålig så jag bestämde mig för att stanna hemma från jobbet. Blir hemma imorgon också för jag mår inte alls bra. Det blir ingen körsång idag men på söndag så tänker jag sjunga med kören vid en majbrasa.Det blir roligt. Det har blivit vinter igen, för det har snöat mycket inatt. Idag så blir det bara att ligga på soffan och lyssna på bra musik och se en bra film, jag har några stycken.Hoppas att ni alla får en trevlig dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Krya fort!

2017-04-24 @ 15:48:31
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Eva

Krya på dig!

2017-04-24 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0