TREVLIG ÖVERRASKNING!

Hej därute. Idag har min mor varit på besök, vi började med att åka till Vacker tass och köpte torrfoder till katterna. Sedan åkte vi förbi skogen och där tog jag några vidjor. På vägen hem körde vi förbi konsum och köpte oss var sin färdig pizza. Det var jättegott. Innan vi åt så tog vi en promenad till stan, och där köpte min mamma ett paraply. När jag hade ätit färdigt pizzan så ringde telefonen och då var det en vän som ringde och frågade hur det var med mig, och det värmde. Nu ikväll så ska jag titta på TV Last Night of the proms. Det blir vackert att lyssna på. Hoppas att ni alla får en skön lördagkväll. Kram på er alla. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilken mysig dag och vad gott med pizza :-D Kram

2016-09-10 @ 17:58:53
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: mallan

hehe men vilken sötnos!

2016-09-13 @ 21:39:49
URL: http://majzans.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0