BÄST ATT PASSA PÅ!

Hej därute.Idag så var jag först på en långpromenad och sedan promenerade jag till sushibaren och åt mixad lax. Det var ganska mycket folk där. Imorgon börjar jag jobba igen och på måndag när jag är ledig så ska jag åka till min mamma, där ska jag besöka pappas grav. Det har jag inte gjort på hela sommaren. Men nu så har mamma flyttat in till stan igen. Nu ska jag bara ta det lugnt och ladda inför morgondagen. Det blir trevligt. Grått och kallt är det här men jag var ut med Lufsen en stund efter sushin. Ha det bra gott. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken mysig fredag! Hoppas att det har gått bra för dig på jobbet idag.

(Sent) Svar: Tack för dina uppmuntrande ord.

Kram

2016-09-24 @ 19:19:49
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Jasmine

Svar: Tack för kommentaren.
Att ge bort ett handgjort kort tillsammans med en blomma brukar vara uppskattat. :) Vill du se fler av mina handgjorda kort hittar du dem i mitt kortmakeri, http://jasmineskortmakeri.blogg.se.
Kram

2016-09-25 @ 20:42:37
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Eva

Börjar sakna dina inlägg och bilder på katterna :) Hoppas du har det bra. Känn ingen press, skriv när du kan och orkar.

Svar: Vad roligt att du är kvar och ser om jag har skrivit något. Hoppas att du får en skön lördag. Här är det kallt och grått idag. Kram från mig.
Annika

2016-10-05 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0