Vacker men kall dag!

Hej därute. Idag är jag hos mamsen och hälsar på. Vi har varit och handlat och varit förbi pappas grav. Det var mycket folk på kyrkogården. Igår kväll var jag och sjöng sånger på en sinnesrogudstjänst. Det var mycket folk.
Vädret är vackert ute men kallt, runt - 5 grader, när jag kommer hem så ska jag mysa med mina katter och äta gott.
Jag brukar köpa och äta cheddarpopcorn. Imorgon om jag går ut och det är kallt så tar jag på mig täckbyxorna, för jag frös idag fast jag hade både långkalsonger samt ullbyxor. Hoppas att ni alla får en trevlig kväll.Det inte en tavla som  jag lagt ut på bloggen utan en bild från en gammal målarbok som jag har från det jag var liten. Var väl kring sju tror jag. Må så gott. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0