PLANERINGSDAG!

Hej därute. Igårkväll var jag på bibelstudie i Korskyrkan, det var trevligt att träffa några vänner. Imorse när jag skulle gå upp så hittade jag inte ena katten. Jag blev jätteförtvivlad, men helt plötsligt så var hon bara där. Promenerade till Oskar den andre där jag och mina arbetskollegor skulle ha planeringsdag. Det blev både gott fika samt buffeé. Hann precis in genom dörren när jag kom hem så började det ösregna. Imorgon så ska jag cykla till djuraffären och köpa torrfoder till mina 2 tigrar. Jag fick beröm för min blå sommarjacka av mina arbetskollegor.
Hoppas att ni alla har det bra som läser min blogg. Kram, See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad skönt att ena katten dök upp tillslut! Kram

2016-05-04 @ 20:35:51
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Jasmine

(Sent) Svar: Tack för kommentaren till inlägget om mina påskcupcakes.
Kram

2016-05-05 @ 11:22:17
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0