LILLPRINSEN!

Hej därute. Måste erkänna att jag blev lite lycklig då jag fick veta att Victoria och Daniel hade fått en son.
Jag gick ner på Kvarnängen och såg när de sköt 21 skott över vattnet och då kände jag mig stolt att bo i Boden. 
Jag brukar inte bry mig så mycket om kungligheterna annars, men nog ska jag se när Oscar döps om 3 månader.
Sedan så får man hoppas att det går bra med Sofias nedkomst om någon månad. Det kanske blir dubbeldop.
Har jobbat till klockan 12 idag, det gick bra. Och vädret är mulet men vad gör väl det. Kände mig så glad då jag
ropade till de andra och önskade de trevlig helg. Äntligen skulle jag få gå hem.Nu ska jag äta, sedan ska jag mysa med mina fyrbenta vänner och imorgon är jag bjuden på lunch hos en väninna. Det ska bli skönt att förhoppningsvis få sova ut imorgon bitti. Ikväll så blir det nog bara att titta på någon bra film.Önskar er alla en riktigt mysig och trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0