UNDERBAR SEMESTERDAG!

Hej därute. Oj vad jag har unnat mig mycket gott idag. Och gjort mycket. Bland annat koldolmar, men de blev smaklösa, men jag får väl salta och peppra då jag ska äta de och äta de med sås. Sedan skulle jag steka köttfärsen som blev över och då var jag så snabb så jag hällde i alla ingredienserna före jag brynt köttfärsen.
Men skam den som ger sig. Jag kokade allt väldigt länge så det blev till slut som jag ville ha det. När jag hade varit och klippt mig, så gick jag och köpte mig jordgubbar, så nu sitter jag och äter jordgubbar med Marabou Japp. Japp det gör jag. Ikväll ska jag se fotbollsmatchen där Island spelar. Och bara mysa. Lägger ut lite bilder imorgon, då har ni ju något att längta efter. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad gott med jordgubbar och choklad :-D Kram

2016-06-27 @ 22:12:43
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0