ATT VÅGA VARA DEN MAN ÄR!

Hej därute. Solen skiner men parasollet lyser med sin frånvaro. Har hört mig för med någon mer granne om han hade sett till mitt parasoll, men det hade han inte. Turligt nog så är nog de flesta bortresta nu i helgen. Jag har dammsugat och sytt på min tavla och sett lite på TV. Är ledig imorgon också. Men fy vad det blåser kallt ute.
En sak som jag tänkte skriva om idag är vikten av att våga vara den man är. Att inte bry sig om vad andra människor tycker och tänker om en. Varje människa är ju unik och speciell, det möts man mycket av när man jobbar inom vården. Att man behöver inte följa en viss mall eller göra exakt vad andra gör utan att man ska ha rätt att bli accepterad som man är och bli behandlad med respekt. Det är jätteviktigt om alla ska må bra. Nog sagt om det. Ska sitta och lösa lite korsord och sedan ska jag sjunka ner igen i soffan och titta på någon bra film. Såg en jättebra film på TV sent igår kväll. Det var ett kärleksdrama och jag brukar inte vara intresserad av att se sådana filmer, men nu satt jag som fastklistrad och såg hela filmen från början till slut. Börjar väl vara lite blödig. ha, ha.
Hoppas att ni alla får en varmare dag än vad jag har. Må så bra. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så väldigt bra bilder på sötnosen!

(Sent) Svar: Tack för att du gratulerade med på min dag. Kul att du tycker min cheesecake såg god ut. Det blev en lyckad födelsedag och jag är så glad att jag har fina personer i mitt liv. :)

Skönt för katterna att kunna röra sig någorlunda fritt på balkongen.

Kram

2016-06-05 @ 23:49:58
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Otroligt söta bilder! Härligt inlägg också, kan vara kul med korsord ibland :)

2016-06-06 @ 20:41:59
URL: http://emma.beautyboulevard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0