VARMT!

Hej därute. Jag förstår om ni ligger och pressar i solen men det gör inte jag. Jag tycker det är besvärligt med värmen. Fast man inte utför något arbete så sitter man och svettas. Nåja, man ska inte gnälla. Man får tänka på den här värmen när det är - 20 grader och halka. Snart är det ju löning och då ska jag inhandla sånt som man behöver. På lördag åker jag ut till moderns stuga och då skulle vi visst kolla om det kommit blåbär. Katterna svettas och håller sig inne. Igår regnade det lite grann, såg att det hade öst ner i Stockholm. Då får man sjunga som Robert Broberg att Vatten, stan är full av vatten. Ha det så gott i govärmen. See You!

Kommentarer
Postat av: N

Brukade alltid ligga i solen men dock får jag inte bli brun i mitt yrke haha så det suger.

2016-07-26 @ 23:28:58
URL: http://nouw.com/nathalienyren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0