STORSTÄDNING!

Hej därute. Idag vaknade jag av att telefonen ringde vid 9- tiden. Jag svarade hallå, och då var det killen som skulle komma och sätta upp nya persienner i köket och vardagsrummet. Jag blev glad och hoppade ur sängen.
Stängde in 2 förvånade katter och en kattlåda och stängde dörren till sovrummet. Han dök upp vid 10- tiden. Han var väldigt trevlig och pratsam. När det var färdimonterat i alla rummen så gick han. Då fick jag inspiration att städa toaletten,grundligt. Jag rensade och slängde bort gamla flaskor och tuber som var tomma och städade allt i toan. Efteråt gick jag en sväng med dammsugaren och vaskade alla rum förutom vardagsrummet eftersom det är parkettgolv. Så timmarna har bara flugit iväg, snart ska jag iväg och jobba. Hoppas att ni får en trevlig kväll. See You!
 
vacker utsikt från mitt vardagsrumsfönster.
 
 
Båda katterna ville vara med när jag sydde på änglatavlan. Man ser lite av ansiktet och håret på ängeln.
Trött kisse efter alla händelser idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

vilka sötnosar! :)

Postat av: N

Skönt att fått städa allt!!

2016-01-26 @ 20:59:05
URL: http://nouw.com/nathaliemaria
Postat av: Jasmine

Härligt att avsluta dagen i ett välstädat hem!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

2016-01-26 @ 22:14:35
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0