FÖDELSEDAG!

Hej därute. Här är det snöstorm men jag myser inomhus och firar att Lady och Lufsen fyller 5 år idag. Jag bjöd de på lite extra gott i morse. Det uppskattades. Tallrikarna var rensade efteråt. Jag sjöng för de Jag må ni leva också. Lufsen har legat hos mig nedanför fötterna sedan igår kväll. Då och då klev han upp på min mage och spann och slickade mig på händerna. Han brukar puffa mig i handen då jag stryker honom. Lady har legat på en stol i vardagsrummet. Igår var mamma på besök. Vi gick på stan en stund och jag köpte mig en kofta som är lila som jag ska ha på mig nästa helg. Sedan gick vi hem och åt vitlöksbaugetter med potatissallad och rostbiff till. Det var jättegott. Idag ska jag inte gå ut något, men imorgon ska jag gå ut och äta lunch med 2 stycken.
Hoppas att ni alla har en trevlig dag och slipper snöoväder. Kram på er alla. See You!
 
JA MÅ DE LEVA I MÅNGA MÅNGA ÅR. 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grattis till Lady och Lufsen! De är så söta, de två.

(Sent) Svar: Tack för lyckoönskningen!

Kram

2016-02-21 @ 11:04:30
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Eva

Oemotståndligt söta katter!

2016-02-22 @ 15:26:54
Postat av: N

Så fina! Grattis :D

2016-02-22 @ 21:22:06
URL: http://nathalies.vione.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0