ÄNTLIGEN LEDIG 3 DAGAR!

Hej därute. Idag jobbade jag till klockan 13. När jag kom upp till en våning där jag brukar jobba så kom en gammal gumma med rullator. Hon sa att hon trodde att jag var vid 20 års ålder. Då kramade vi om varandra och jag tackade och sa att jag var glad över hennes gissning. Vädret har varit som en vårdag, jag gick först och plockade en vidja till katterna. Sedan var jag bara in och lämnade vidjan, så gick jag till COOP och handlade lite. Sedan gick jag hem och åt lax på spenatbädd med ost och tagliatelle med ägg. Supergott. Sedan frossade jag i godis och ostbågar. Resten ska jag nog spara till imorgon, då får jag se om jag tittar på melodifestivalen.Annars kan ni väl gissa vad jag gör istället. Just det! Syr på katt tavlan. Men ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska snabbstäda här för mamma kommer på besök. Går nog in imorgon också och läser bloggarna som jag följer. Hoppas att ni får en riktigt skön fredagkväll. Ha det så trevligt. Kram och See You!

Kommentarer
Postat av: Boel

Åh vad härligt med tre dagar ledigt :D

2016-02-19 @ 20:25:42
URL: http://musicwithboelish.blogg.se
Postat av: Netti Starby

Vad härligt med ledighet! Kram

2016-02-21 @ 00:38:13
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0