GOD FORTSÄTTNING!

Hej därute och God fortsättning. Vädret var inte det bästa igår när jag och min mamma åkte ut till stugan igår för att fira julafton. Det var snöstorm. Men trevligt hade vi. Jag fick träffa några som jag bara ser någon gång per år. 
Vi åt god mat och hade det trevligt. Det blev julklappsutdelning till ungdomarna. På kvällen så gick mamma och jag till vår sommarstuga och då tog jag lite bilder. När jag kom hem till mamma för att sova över där så satt vi och fikade och såg på TV. Hennes katt såg förvånad ut när jag kom men fann sig ganska snart i att jag var där. Idag har solen varit framme, och när jag kom hem till min mina älskade katter så fick jag ett varmt mottagande. Nu ska jag bara mysa och se på TV och äta gott resten av dagen. Jag är ledig imorgon också. Ha det så gott. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg ♡

Sööt katt :)

2016-12-26 @ 19:44:40
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0