SÖNDAG I SÄNGEN!

Hej därute. Igår så var jag på en långpromenad på morgonen och plockade vidjor till katterna. Det var en vacker men kall morgon. Jag hade på mig min nya tröja som jag köpte för födelsedagspengarna. Sedan började det regna , så då låg jag och tittade på OS mest hela dagen. Idag så regnar det ju, och jag känner mig hängig och förkyld så jag ska bara mysa i sängen och se på TV. Ifredags gjorde jag en plommon och äppelpaj och den blev supergod.
Hade gärna lagt ut lite bilder idag, men det är något tjall med datorn så jag har inte möjlighet att lägga ut några bilder idag. Hoppas att ni får en skön och mysig dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad gott med paj :-D Kram

2016-08-14 @ 21:10:06
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0