BLODMÅNE!

Hej därute, skrev inte i bloggen igår för jag hade så mycket annat att göra. Igår var jag bland annat på djuraffären och köpte torrfoder till mina små. Sedan så åt jag ett gott wienerbröd samt rostbiff och potatissallad. Mums. I går morse så var det ju blodmåne, jag klev inte upp och såg den utan låg kvar i den sköna sängen och sov istället. I morse så åt jag goda rostade franskor med mjukost med ädelost samt mjukost med ädelost och päron. Idag ska jag cykla till djuraffären igen och köpa kattsand som inte hade hunnit komma in i går. I eftermiddag så är jag bjuden av en kompis på efterrätt som heter pannacotta. Har aldrig ätit det förut så det ska bli spännande att testa.  Hoppas att du får en bra dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så mycket gott du har ätit de senaste dagarna!

Svar: Tråkigt att helgen har varit påfrestande. Får man fråga vad det är du jobbar som?

Tack, jag är stolt över mina tomater - dessutom är de söta och goda. Från IKEA - rekommenderas.

Kram

2015-09-29 @ 19:56:56
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: N

Himla coolt det där med månen :P

2015-09-29 @ 23:59:55
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0