Norrigården!

Hej därute. Hela veckan längtar jag till Fredag. Ha, ha. Det är verkligen en låt text som passar mig. Idag så är det ju fredag. Då var det dags för att bli bjuden på lunch på Norrigården. Det var väldigt trevligt där. Idag var det lite mulet, men jag har ju semester så vad gör väl det. Sov ut till 8 i morse. Väl på Norrigården så åt jag sallads
 
bufeé. Det kanske låter lite tråkigt, men de har stans bästa salladsbufeé. Då pratar jag inte bara sallad, tomater och gurka, utan det är inlagda champinjoner, bönor av olika slag. Oliver, goda dressingar samt nybakt varmt bröd. Kan det bli bättre. Efteråt var jag så mätt men nog slank det ner en kopp te alltid. Idag hade de inte mitt favoritte, men det var gott det jag valde i alla fall. Sedan gick vi på stan en stund, jag träffade en gammal arbetskollega, sedan fick jag en bok. Julspecial med katten Bob som jag ska frossa och läsa i helgen. ( Har inte läst den ). Nu framför mig så har jag en mugg ståendes bredvid mig. En mugg med te tänker ni: Näpp, alkoholfri kanelsmutt som jag värmt i mikro. Det är en glöggsort som jag köpte när jag var på julmarknaden förra året. Här kommer lite bilder från idag, See You!
Inne på Norr i gården.
En trevlig fredag önskar jag er alla, säger Lady. Mjau.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Mysigt det ser ut!

2015-10-16 @ 21:58:07
URL: http://musicwithboelish.blogg.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vilken mysig plats :)

2015-10-17 @ 09:21:19
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Jasmine

Trevligt med en liten utflykt. :)

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

2015-10-17 @ 10:45:49
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0