LÅNGPROMENAD TILL GODISAFFÄREN!

Hej därute, idag skiner solen och det är lite halkigt och kallt, men det gör ju ingenting. Jag gick en långpromenad till godisaffären. Lufsen muckar gräl med Lady mellan varven. Igår så var jag och hälsade på en vän i Luleå. Då var det också vackert väder. Jag fick lära mig hur man stickar hälstege till raggsockar. Börjar ju bli vinter ute. Sedan blev jag bjuden på en god lunch. Mitt på dagen så gick vi en promenad längs en strand och det var så vackert.
Sedan gick vi en sväng in på en möbelaffär i närheten. När jag åkte hem igen, så satt det en kvinna på bussen som hade suttit mitt emot på väg till Luleå. Jag satte mig bredvid henne och vi började prata. Det är roligt när man möter människor som är sociala och vill prata fast de inte känner en. Nu idag så ska jag bara mysa och se på film.
På väg till främmandet.
Bilder från strandpromenaden.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Roligt att läsa om dina dagar, de verkar innehållet mycket fint. :)
Vilken vacker promenad du var på!

Svar: Tack för orden. Jag har också några få vänner som står mig nära.

Kram

2015-10-21 @ 13:38:42
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0