DET VAR DÅ DET!

Började sitta och bläddra i gamla fotoalbum och fann då bröllopskorten då jag och min före detta man gifte oss.
Det var en rolig och spännande dag. Minnen från det bröllopet är ljusa och trevliga. Jag och mitt ex åkte sedan samma natt ner till Stockholm i 3 dagar och sov på hotell. När jag berättade för mina arbetskollegor var vi skulle åka så vek de sig dubbel av skratt. De trodde väl att vi skulle till Madeira eller Bahamas en vecka eller nåt. De hade inte räknat med att få höra att vi bara skulle bila ner till Stockholm i 3 dar. Möhippan var rolig, då klädde de ut mig i kläder som 80 åringar brukar ha. ( Inget fel på den klädseln ). Samt kaninöron. Vi åkte och bowlade och jag blev bjuden på restaurang. Efter det så bjöd de ut mig på en pub. Dagen efter var det genrep inför bröllopet. Prästen som skulle viga oss skulle på älgjakt efter vår vigsel. Det var ju bra att han kunde ställa upp. Imorgon så ska jag skriva om mina resor till London och Paris. Det blev så att jag besökte London och Paris med bara 2 månaders mellanrum. See You!
 
Glad och förväntansfull.
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Så fin du var! Och vilken otroligt vacker bukett! Hoppas ni är bra vänner fortfarande!

2015-10-19 @ 08:30:58
Postat av: Annika

Svar: Tack för din kommentar. Vi har ingen kontakt längre, men vi är vänner.

2015-10-19 @ 08:51:06
Postat av: Eva

Ja det kan ju bli så. Men blommorna var fantastiskt vackra!

2015-10-19 @ 09:02:57
Postat av: Annika

Det var blå rosor i buketten bland annat. Sedan var det någon annan sort som jag inte kommer ihåg. Brudtärnan hade sytt klänningar i blått både till sig själv och brudnäbben, det blev lyckat. Jag älskar blått.

2015-10-19 @ 16:21:13
Postat av: catrin

Vilken bild av dig!!!

2015-10-19 @ 17:30:41
Postat av: Jasmine

Kul att du delar med dig!

Svar: Roligt att du gillade inlägget.
Det låter som att du kommer få uppleva mycket roligt på din resa till London. :)

Kram

2015-10-20 @ 21:03:37
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0