ÄNTLIGEN ÄR JOBBARHELGEN ÖVER!

Hej därute, idag gick jag äntligen av mina tunga arbetspass på jobbet. Dammsög nu när jag kom hem, och då upptäckte jag att slangen till dammsugaren hade gått sönder. Måste köpa en ny slang nästa månad. Hade först planer på att köpa en ny, men den här suger upp kattsand och katthår så bra. I ett par dagar har jag haft så ont i visdomsroten, men jag vet ju att det går över om ett tag. Det här får jag ju leva med resten av livet eftersom det är inoperabelt. Men det är inte hela världen, det kan jag leva med. Jag har ju som tandläkaren sa en dansande rot.
Ska försöka leta fram de absolut bästa korten som jag har på Lady och Lufsen till imorgon. Då får ni även veta hur dagen var hos min mamma. Ha det så bra och var rädd om varandra. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Bra jobbat i helgen, du är en kämpe!

Svar: Tack för kommentaren! Mjukglass är gott, det tycker jag också.

Vad roligt att du har uppskattat mina axplock. Jag uppskattar dig som läsare och dina ord gör mig glad. :)

Kram

2015-11-02 @ 10:31:13
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0