LÖNINGSDAGS!

Hela veckan längtar jag till fredag, då är måndag glömd för länge sen. Får sjunga som Vikingarna. Ikväll är det tjejträff i Boden med kvällsöppet fram till klockan 22. Är ledig imorgon, bra dag att vara ledig när det är löning. Har snabbstädat nu ikväll. Imorgon är jag ledig som sagt, sedan jobbar jag 4 dagar i rad långa turen. Men då är jag ledig påskhelgen samt måndag och tisdag veckan efter. Ska snart knyta mig. Vad hemskt det är med flygkraschen där andrepiloten valde att ta sitt liv och samtidigt ta så många med sig. Usch, tragiskt, skönt att man inte flyger. Jag är lite tjatig med att berätta att jag är LEDIG imorgon, men det var det samma. Då kan ni inte ha missat det, Ha, ha. Ha det bra. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0