UNDERBAR MORGON

Hej därute. Måste ju börja med att gratulera prinsessan Madeleine till den nya familjemedlemmen. De är ju lyckliga nu. Idag så ska jag gå på biblioteket, vilket jag sällan gör och låna lite faktaböcker om USA: Även fast jag aldrig kommer att resa dit, så är det roligt att läsa om USA. Man kan resa i tanken dit, medan man läser om de olika platserna. Billigt och bra. Sedan så ska jag gå runt lite i affärer, jag är ju ändå ledig. Solen verkar vilja spricka upp mellan molnen, men det är visst blåsigt idag. Det blir nog inte att sola i min nyinköpta baden baden. Imorgon börjar jag inte förrän klockan 2. Då får jag en sovmorgon till som bonus. Lufsen och Lady ligger och sover just nu, men de har varit aktiva i natt. Jag brukar vakna men somna om 2 gånger per natt ungefär, men nu när det är sommar så behöver jag inte så mycket sömn. Nu ska jag fortsätta njuta av denna lediga dag. Åt en riktig lyxfrukost med både gröt, ägg , smörgås och kiwi. Jag pratade med uppfödaren till katterna igår kväll. Det var roligt. Vid 12 så ska jag gå ner till Kvarnängen och se om de skjuter salut för prinsen. Jag bor ju i en militärstad. Ha det så gott. See You!
 
 

Kommentarer
Postat av: maria at inredningsvis

AWWW vad SÖT :) vart har du köpt den klös grejen ?? jag har nämligen en uttråkad hankatt vid namn Brorsan här haha

Idag bjuder jag på unik New England inredning på bloggen :)

Jag önskar fina dig en underbar midsommar med mycket fest :)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0