ÄNTLIGEN LEDIG!

Idag har det varit mestadels sol, måste vara för att jag är ledig 3 dagar. Det kom bara en snabb skur på förmiddagen. Blev inte nöjd med det. De har installerat min brandfilt idag som ska finnas med i lägenheten då jag flyttar. Katterna var smått skräckslagna. Nu sitter jag med en kopp te och har ätit mat samt lite smågodis för att fira min långledighet. Det var inte dumt må jag säga. Imorgon så ska jag bara göra sådant som jag verkligen bara vill göra. Bland annat sova ut på morgonen. I natt var Lufsen ovanligt kelsjuk så jag undrade om det var något han försökte säga mig. Det är så skönt att veta att man är ledig från jobbet. Det är en speciell känsla, men tiden går ju allt för fort som ni ju alla vet. Vips säger det, så är det dags för en ny vecka. Men man får sjunga som Povel Ramel: Underbart är kort alldeles för kort. Nu ska jag ta och busa med katterna en stund och sedan se på TV en stund. Ha en trevlig kväll. Lägger ut lite bilder på lite klänningar som jag fick av min kompis i Skelleftehamn. See you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0