UNDERBAR HELG!

Hej därute. I helgen var jag och åt på ett franskt café här i Boden. Jag åt en god grillad smörgås med kyckling och ceasarfyllning. Till efterrätt åt jag en cheesecake med citron. Mums. Det var inte särskilt mycket folk där inne. Tidigare på dagen så var jag och köpte mig nya gympaskor som är vattenavstötande. De blir bra att ha på jobbet så jag slipper gå omkring i stövlar. Igår var jag på stan och köpte mig en cykelkorg, det är något som jag verkligen behöver.. Jag sov ut i morse. Jag vaknade inte i natt och Lufsen har sovit hela natten. Idag så är det vackert väder men blåsigt. Mitt parasoll släppte från foten på morgonen. Jag hörde ett buller och katterna som sprang mot balkongen. När jag tittade efter så låg parasollet ute på balkongkanten. Tur att inte någon fick det i huvudet. Nu ska jag snart rusa ner i tvättstugan. Jobbar kväll. Ha en bra dag. See you!.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0