HÖSTKÄNSLA!

Hej därute, ikväll då jag cyklade hem från jobbet så var det mycket folk ute. I dagarna så har ju Pollack och huvudrollsinnehavaren till Så och på jorden varit i Boden. Det känns roligt. Jag såg de inte men bilen som de kom i stod parkerad utanför biografen igår kväll och ikväll. Filmen har ju premiär 4 september, och då har mamma och jag tänkt gå och se den. Scenerna till filmen är ju inspelad i Boden. Får se om det är någon man känner som man vet har varit med som statist när man ser filmen. Ikväll så var det redigt mörkt ute då jag cyklade hem vid halv tio.
Hoppas att ni alla har haft en skön dag, oavsett om ni har jobbat eller varit ledig. Ha det så gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0