DÅ VAR DET FREDAG IGEN!

Hej. Var nyss ut på en blogg där någon skrev om rag dolls. När jag var på kattutställning för 3 år sedan så fick man ju se olika kattraser. Bland annat rag dolls. Det är kul att det finns så många sorters katter. Men jag skulle själv aldrig kunna tänka mig att föda upp sibiriska katter. Det kostar för mycket. Samtidigt skulle jag nog ha svårt att släppa iväg de när de skulle till nya hem. Men det är helt rätt om man känner att man vill det. Jag jobbar kväll och när jag kommer hem så ska jag mysa en stund med mina katter. Lady bet mig i handen när hon låg bredvid mig på soffan. Inte hårt, men ändå. Då sa jag åt henne på skarpen och då blev hon jättesuuuur. Men jag tolererar inte när hon biter mig utan anledning. Sedan sprang hon iväg. Hoppas att ni alla får en trevlig och myyyysig  fredagskväll.
Ha det gott. See you!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag skulle inte heller vilja vara kattuppfödare, mycket jobb och mycket pengar. Men helt säkert rätt så roligt!

2014-11-18 @ 15:25:44
URL: http://mesthunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0