ZVAMPEN!

Hej därute. Idag har det också varit vackert väder. Imorgon måste jag ringa och be att få utskrivet läkemedel mot svamp i munnen som jag fått under penicillin behandlingen. När jag var barn så fanns det en TV-serie med Lasse Åberg som hette Zvampen,. Den serien var bra tyckte jag. Jag har inte haft någon tandinfektion på hela eftermiddagen. Känns skönt. Fick lite smått panik då jag kände att emaljen var mjuk på tanden som låg framför visdomstanden. Usch, men nu kanske det lugnar ner sig lite. Har bara svag öm käke ikväll. Hoppas, hoppas att jag får sova i natt. Utan att behöva ta varken penicillin eller panodil. Hoppas att ni har det bra. Är ledig imorgon. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0