ROLIG DAG SÅ HÄR LÅNGT!

Var på stan på förmiddagen. Hade satt på mig mycket kläder så att jag inte skulle frysa. Gick in på en telefonibutik och skulle köpa en sladd som för över bilder och filmer från mobilen. Skulle betala och upptäcker då till min stora fasa att jag totalt glömt bort koden till mitt minutenkort. Kunde betala men jag visste inte koden, men då gick jag till minuten på coop och där slog jag rätt nummer. Vilken rysare så här på söndag förmiddag. När jag skulle gå hem så gick jag förbi min ena moster som var hemma. Hon bjöd på fika och sedan gav hon mig en stor tjock bok om isbjörnar, samt en mössa och ett par varma vantar. Mössan passade jag verkligen i. Vilken lycka. Nu har jag fört över bilder från min mobiltelefon, så nu har jag ett bättre urval av bilder på mina underbart busiga katter. Såg på Downton Abbey igår och det blev ett sådant slut som jag ville ha. Mycket nöjd. Här kommer några bilder tagna med mobilen. Hoppas att ni också har haft lika vackert väder som jag, nu ska jag fortsätta njuta av min ledighet, see you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0