KÄRA GAMLA TV- SERIER!

Hej därute, Idag så har Lufsen och Lady turats om att ligga och mysa med mig i soffan. Jag har haft en riktigt skön dag. Jag var ju på vårdcentralen och kollade hjärtat, och doktorn sa att de problem som jag brukar ha är väldigt vanliga och är inte skadliga. Jag hade bra ekg samt att blodtrycket var bra. Idag så har jag gjort rabarberpaj och bakat baugetter. Sedan så har jag läst i boken om katten Bob. Jag brukar ju inte läsa böcker i vanliga fall men den här boken är bra. Ikväll så har jag tittat på youtube där huvudrollsinnehavarna i Vår Herres Hage återförenades 2003. Det tyckte jag var kul. Jag har ju TV- seriens första episoder, så det blir nog att krypa ner i sofffan och göra en nostalgitripp till 80- talet. Vädret har varit skönt idag, och Lufsen har varit lugnare. Imorgon och i helgen jobbar jag.
Ha en trevlig torsdagkväll. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0