VARMT VARMT OCH ÅTER VARMT!

Hej därute. Hela Boden är en enda stor het kittel. Idag så har man varit tvungen att ha någonting på huvudet för att inte få solsting. Man ska inte klaga. I vintras var det mörkt och kallt. Hellre föredrar jag värme, sol och ljusa sommarnätter. Men om några veckor vänder det och blir mörkare igen. Om 6 månader sitter man här omgiven av ett stort mörker. Vi lever ju större delen av året i mörker. Jag brukar ibland göra en kul grej på midsommarafton.
Då brukar jag ibland lyssna till Egon Kjerrmans " Nu är det jul igen. ". Då vet jag att det är ett halvår kvar tills julafton. Men låt oss nu njuta av "sommar och sol och semester" som Ingemar Nordströms brukar sjunga. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0