STÄDNING ; VACKERT VÄDER OCH JOBB!

Hej därute. Var och shoppade på stan igår. Unnade mig sushi till lunch och så köpte jag lite annat åt mig själv. Bland annat så köpte jag en nyckelring med ett bi, hoppas inte att getingarna blir intresserade av den i sommar. De äter ju bin. Sparade på youtube ett inslag från gamla stan i stockholm samt en förort till Stockholm som fyller mig med speciella minnen. Har varit ut med Lady och Lufsen idag och grannen tittade ut igenom fönstret. Hon tyckte nog det var roligt att se min lilla trasdocka vara ute. Hon är som en ledlös trasdocka när man tar upp henne i famnen.Katten alltså, inte grannen. Städar just nu och tar bort lite damm, Så det ska bli fint här när jag jobbar i helgen. Har gått ur facebook idag också. Vill inte vara med där längre. Ha en bra dag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0